waarom zijn er vaak weinig leuke dingen op TV?

En vooral veel reclame

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Het beste antwoord

Omdat de samenstellers van de programma's maar één ding voor ogen hebben : kijkcijfers. Kwaliteit komt op de tweede plaats.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Waarom kijk je dan als je het niet leuk vind. Ga iets doen met je tijd zoals hier rondneuzen :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is natuurlijk subjectief. Maar misschien kijk je teveel naar de commerciele zenders? Bij de publieke omroep is een stuk minder reclame en de programma's zijn vaak veel beter.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De meeste zenders zijn commericieel van aard. Dat wil zeggen zo weinig mogelijk investeren (in goede programma's bijvoorbeeld) tegen een zo hoog mogelijk inkomsten (reclames). Netto winst.

Er is ook veel van hetzelfde op de zenders. Zodra een succesformule bedacht is, wordt dat tot in de lengte van dagen uitgemolken. Idols, Xfactor, Holland's Got Talent... Van die programma's waar je moet stemmen enzo.

Ik zou zeggen niet kijken als je het niet leuk vindt. Of digitaal tv aanschaffen? Meer zenders zoals sport of wetenschap. En het beste is dat er vaak helemaal GEEN reclame is! :O
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kijk eens op het OP de tv niet veel leuker is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat de meeste TV zenders er vanuit gaan dat de mensen online hun programma's bekijken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat je leuk vind op tv is een persoonlijke smaak. Een mogelijkheid is om digitale tv te nemen met extra zenders zoals een film kanaal of extra sport kanalen. :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is maar net waar jou interesses liggen.Er is een ruim aanbod, en anders misschien buitenlandse zenders,alleen moet je wel de taal machtig zijn.Deze kunnen echter ook interessant zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
vaak of weinig
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
die leuke dingen: weinig inspiratie?

en de reclame: voor geld, daar verdienen de zenders aan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gelukkig heeft mijn tv ook een UIT-knop. Er zijn zoveel andere dingen die ik gewoon thuis kan doen.