Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kun je katten aanleren op de kattenbak te gaan en moeten honden het zonodig altijd buiten doen ?

Scheelt uitlaten en veel overlast !

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
966

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dit heeft te maken met het formaat. Honden kun je wel degelijk leren om naar de kattenbak te gaan. ALs je een Duitse Dog hebt dan mag je wel een katetnbak van 2x2 hebben. Maar weinig mensen hebben die ruimte. Een heel klein hondje kun je wel leren naar de kattenbak te gaan. Veel mensen laten hun hond ook alleen maar uit in hun eigen tuin en als je wel met de hond gaat wandelen (wat overigens heel goed voor je is), kun je een poepzakje meenemen.
Mensen die dit niet willen moeten gewoon niet aan een hond beginnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Veel honden hebben ook beweging nodig en kun je dus niet alleen binnen houden. Mensen die katten hebben laten die alleen naar buiten of laten ze helemaal niet naar buiten. Wat eigenlijk wel een beetje zielig is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik laat mijn hond normaal een keer of 5 per dag uit, is gezond voor alllebij, en de poep ruim ik op.Maar mocht ik onverhoopt enige uren wegblijven, en de nood wordt hoog, doet zij haar behoefte keurig op een krant die in de keuken ligt. Van jongs af aan mee begonnen, en het werkt perfect!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding