Wat is het maximale aantal punten dat je op een dag kunt krijgen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Het beste antwoord

In jouw geval (status onder 100)
Inloggen 1x per dag: 1 punt
5 Vragen stellen + sluiten: 0 punten (-3/+3)
Je vraag wordt interessant gevonden: 50 punten
20 Antwoorden geven: 20 punten
Maximaal aantal + duimpjes dat je kunt halen: 200
20 x Het beste antwoord gegeven: 200 punten
Dan zit je dus op totaal 471.

Maar ik betwijfel of iemand dat heeft gehaald of ooit zal gaan halen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Geen limiet, als iedereen jouw vraag of antwoord als goed beoordeeld kan dat in de duizenden lopen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat vind ik een minpunt van deze site: punten verdienen... lekker belangrijk!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb namelijk nog erg weinig punten, waardoor ik bijvoorbeeld nog niet kan stemmen, en waardoor ik nog maar een aantal vragen, en een aantal antwoorden per dag kan posten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Natuurlijk, -1 punt als men de reactie niet correct vindt. Dat bedoel ik nou: weg met dit systeem!
Ik moet me'n punten nog altijd verdienen, ik krijg niets.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je je puntjes hebt gekregen wens ik je er veel geluk mee. Ik verdien zelf me'n punten, zelfs de -1 duimpjes moet ik verdienen, of kreeg ik hem zomaar.
Nee, kijk voor meer details in de bron.