Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe lang duurde het voor jouw tot je niveau 2 werd?

Ik deed er 3 dagen over

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

2 dagen, maar dat was vroeguh. In de tijd dat je nog 2 puntjes kreeg voor gegeven antwoorden (...die goeie ouwe tijd)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

nog wel ff
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2 dagen meen ik ... ik had het geluk een paar keer het goede antwoord te hebben gegeven. En het gaat steeds sneller, want steeds meer mensen kunnen (en gaan) duimpjes omhoog geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1 dag, maar ik ben ook erg sexy
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij een dag of twee. Had toen inmiddels een drietal vragen gesteld en ik gok een kleine 30 antwoorden gegeven.

Moet daar eerlijkheidshalve wel aan toevoegen dat het ondanks de nog wat bescheidener groep gebruikers eenvoudiger was om die eerste 100 punten te verzamelen omdat het stellen van een vraag toen nog gewaardeerd werd met twee punten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Twee of drie dagen. Weet het niet meer precies. Als je serieuze antwoorden geeft dan gaat het ook een stuk sneller ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een dag. Selectief en gericht antwoorden geven die relevant zijn en die vervolgens als beste worden gekozen. Daarmee lopen de punten toch wel het hardst op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Welke jouw beste antwoorden op bijbehorende vragen zijn zou ik nu graag willen weten. En misschien zijn zij best wel interessant maar om nu al je antwoorden te doorspitten gaat me iets te ver. Vandaar de mijn gestelde vraag om die vragen snel vindbaar te maken.
Bij mij duurt het ook nog wel even.

Haha misschien maar goed ook, anders had ik PieterPost een plusje gegeven alleen al voor zijn geweldige avatar =P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dat gaat nog even duren maar door nu antwoord te geven op je vraag ben ik alweer een puntje dichter bij niveau 2..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding