Waarom vloeken de kleurencombinaties van bloemen niet?

Of in ieder geval veel minder dan wanneer je die combinaties met verf maakt.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Bijen hebben een uitstekende smaak in kleuren. Als de kleurcombinatie van een bloem vloekt zullen bijen deze niet uitkiezen om te bestuiven en vallen de lelijke bloemen af in de natuurlijke selectie...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit lijkt mee een kwestie van smaak en die verschilt per persoon. Tegenwoordig kunnen alle kleurencombinaties. Of je mooi vind is een 2de.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je een muur bijvoorbeeld in vloekende kleuren verft, zit het naast elkaar en krijg je deze kleuren in een keer te verwerken.
Bij bloemen zit er altijd ruimte tussen de kleuren (de bloemen zitten niet aan elkaar geplakt): daardoor 'breekt' de kleurstelling als het ware en vloekt het niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
God heeft dit allemaal perfect gemaakt.
Wij als mensen mogen en kunnen hiervan genieten