Als je 's nachts gaat zoeken of er files zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Als je zoekt naar files die er niet zijn.

Maar ik denk dat je iets specifieker moet zijn om een beter antwoord te krijgen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dat laat ik aan jullie over ;)
Als je een leeg rar bestandje opent.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zodra je een goede zoek opdracht geeft.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je krijgt dit bericht overigens zeker niet wanneer je 's ochtends de weg opgaat en je goedkope chinese imitatie-Tom Tom naar de fileberichten laat zoeken. Helaas...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Of anders: het bericht "no files found" krijgt alleen Camiel Eurlings door. Dagelijks. In zijn dromen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je in een Excel directory naar een Word bestand zoekt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als geen enkel bestand aan je zoekopdracht voldoet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als de krisis echt toegeslagen is, en je naar de site van de VID gaat
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je in SAP naar een betaling zoekt en met de opgegeven/ingevoerde gegevens niks gevonden krijgt, dan krijg IK bovenstaande tekst!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je de zoekfunctie in windows gebruikt: "Zoeken => bestanden of mappen"
Eventueel antwoord: "No files found"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan krijg ik: Search is complete. There are no results to display.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ook goed.........