Waarom zit er bij mij een schakeltje los als de ketting zo lang is als de sterkste schakel?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Als de ketting zo lang is als de sterkste schakel dan bestaat deze dus uit één schakel. En omdat het dus maar één schakel is zit ie niet vast aan andere schakels dus zit de schakel los.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Eh, een ketting is zo sterk als de zwakste schakel! Je haalt iets door elkaar ...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja inderdaad het is zo sterk als de zwakste schakel!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je hebt een kakeltjesdoos, die sterk kan schakelen. Wat is er loos?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Daar was laatst een meisje loos
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een Zeeuws Meisje? Dan val je met je neus in de boter (kun je een lijntje snuiven).
Of de ketting bestaat maar uit 1 schakel die niet meer met zichzelf verbonden is. Als het een grote schakel is kan het dus als ketting gebruikt worden. Het is de enige schakel dus de sterkste en de langste. Maar als je met een dergelijk zwaar stuk metaal om je nek loopt dan ben je niet helemaal goed. Waardoor mensen ook wel zeggen dat er een schakeltje los zit. Wat in dit geval natuurlijk ook nog eens een woord grapje is.