Doen modder-eters hun werk wel goed?

ik stel gewoon een vraag en die word verwijderd omdat die volgens hun. (gelovig denk ik)beledigend is..

mod - modder - eter - moddereter ; Moderator van beroep 'te 'sa

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (7)

U bedoelt "moderators" en vat dit in een grappig bedoelde fonetische spelling?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wat is een moddereter?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
NEE, ik stel net een vraag hoe een dom blondje aardappelpuree maakt en die vraag was niet goed genoeg en is eraf gehaald....voor wie wilde weten wat het antwoord is...Door de aardappelkroketjes te schillen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je het echt niet eens bent met een moderator die je vraag verwijderd kan je via de contact pagina de beheerder de vraag stellen.

Motiveer de vraag: waarom? wel met argumenten waarom je vraag wel goed is en bijdraagt aan je eigen kennis.

Ik had het ook een keer en de vraag werd teruggezet.

De moderators doen het wel goed hoor maar kunnen wat overijverig zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
overijverig? - overdreven zul je bedoelen. dessalniettemin, bedankt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Over ijverig, te snel iets verwijderen zonder het antwoord of de vraag door te laten dringen. Ik heb overigens wel zo iets van liever 1 teveel dan sommige te laten staan. Kan namelijk altijd teruggezet worden als het echt onterecht is geweest. Overdreven? Soms, ik denk dat ze willen voorkomen dat de site teveel "onzin" kent. Voor sommige vermakelijk uiteraard, ik kan zelf altijd wel lachen om sommige vragen :P
Bah modder
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik neem aan omdat je een vraag stelt waarvan je blijkbaar zelf het antwoord al geeft.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ze nu eens een functie toevoegden dat een vragensteller nutteloze antwoorden kon verwijderen, dan kunnen ze gelijk 9 van de 10 moddereters ontslaan.