Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Hij is een meester in het scheppen van illusie en weet schijn als realiteit te verkopen. Onze zintuigen laten zich vaak vrij eenvoudig foppen en David Copperfield kent als geen ander de plattegrond van onze zintuiglijke burcht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Dat kan hij niet, het zal altijd een truc blijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Via gezichtsbedrog of een andersoortig bedrog..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Doordat er een opening inzit
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hij heeft een mortelmengsel in zijn mouw, achter het doek breekt hij de stenen af, en metselt de muur weer dicht achter hem....ik deed dit truukje al toen ik jong was...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deur open, doorlopen, deur dicht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Door lang te oefen, en oefen baart kunst !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dit is uitgelegd door "goochelaars ontmakserd" . Copperfield staat in een deel dat niet belicht word (deels in de schaduw valt naast het licht...daarna verstopt hij zich in de trap die aan de andere kant weer word opgezet. daar stapt hij uit en via de hoekschaduw weer in beeld uit de muur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hij gebruikt camera-truukjes. Persoonlijk vind ik truuks met de camera zo goed als waardeloos. Want op film kan je bijna alles faken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding