Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

met welke types mogen je kleine zusje niet! thuis komen?

en wat doe je dan als ze er wel mee thuis komt?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er is wat mij betreft maar één "type" dat je zo ver mogelijk van je zusje weg moet proberen te houden en dat is het type dat haar ongelukkig maakt.

Wij waren vroeger met drie meiden thuis en het is wel eens voorgekomen dat mijn jongste zusje helemaal hoteldebotel was van een foute knul. Fout in die zin dat hij haar vertelde dat zij de enige voor 'm was maar daar elk weekend (hij ging dan naar zijn ouders, zo'n tweehonderd kilometer verderop) ging stappen zogenaamd met zijn vrienden. In werkelijkheid hield hij er meerdere relaties op na.

Natuurlijk verteld aan mijn zusje maar verliefd als ze was wílde ze een en ander gewoon niet zien. Ben toen met een goede vriendin een keer stilletjes naar Goes gegaan en toen we hem daar in een cafe gevonden hadden heeft mijn vriendin hem verleid en een paar mooie foto's gemaakt van haarzelf en meneer de overspelige die volledig voor zichzelf spraken.

Nadat de boosheid van mijn zusje een beetje was gezakt (ze vond het echt niet kunnen wat we gedaan hadden) heeft ze hem nog één keer gebeld. Om te zeggen dat ze hem nooit meer wilde zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Ik heb geen klein zusje, maar ik gok dat een goede broer geen enkel type goedkeurt. De grote broer is en blijft de bewaker van de kleine zus.... hoe oud ze ook wordt (lijkt mij)

In iedergeval niet het type dat in Den Haag rondloopt, af en toe iets schreeuwt, dol is op blonderen en fohn-gebruik...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mannen met protsmobielen.
Band lek prikken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wanneer ze met een gast thuis komt die je echt niet ziet zitten, moet je hem de hemel inprijzen! dan zal ze waarschijnlijk zelf ook eerder inzien dat hij niet geweldig is dan wanneer je hem af gaat lopen kraken. het enigste wat je dan bereikt is dat je ruzie krijgt met je zusje en zij naar hem toe rent.
daarbij wil ik nog wel ff zeggen dat het wel echt haar keuze blijft met wie ze gaat. daar mag je het niet mee eens zijn maar je zal het wel moeten accepteren!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
sorry, verkeerde plek!
Met types die geen respect tonen voor haar of andere familie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Loverboys!
Vriendelijk met de heren zijn als je zusje erbij is, maar één op één duidelijk maken aan de heren dat ze niet zomaar uitgaan met een leuke dame, maar dat die dame in de gaten wordt gehouden door een grotere sterke broer...
Binnen de marges natuurlijk; uiteindelijk zal je je zusje haar eigen keuzes moeten laten maken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wanneer ze met een gast thuis komt die je echt niet ziet zitten, moet je hem de hemel inprijzen! dan zal ze waarschijnlijk zelf ook eerder inzien dat hij niet geweldig is dan wanneer je hem af gaat lopen kraken. het enigste wat je dan bereikt is dat je ruzie krijgt met je zusje en zij naar hem toe rent.
daarbij wil ik nog wel ff zeggen dat het wel echt haar keuze blijft met wie ze gaat. daar mag je het niet mee eens zijn maar je zal het wel moeten accepteren!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
meisjes kunnen naïef zijn wat dat betreft en soms is het beter ze dan als zusje in bescherming te nemen en haar nieuwe vriendje eens goed aan de tand te voelen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
meisjes kunnen inderdaad naief zijn, maar daar zullen ze dan zelf achter moeten komen! wijsheid komt met de jaren en je moet ze daar wel de kans voor geven. als je ze overal voor gaat beschermen, zullen ze nooit verantwoordelijk worden!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het woord soms betekent dan ook soms
Met een moslim jongen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Motiveer jouw antwoord eens?
ipv zomaar een kreet plaatsen?
Moslims en nazi's.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wie ben ik om mijn keine zusjes leven te bepalen? Daar zou ze dus vrij in zijn. Of ik het nou leuk zou vinden of niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
je kleine zusje mag niet thuiskomen met pedofiele types, de rest moet ze zelf weten.
Komt ze toch thuis met een pedofiel, dan geef je hem aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een drugsverslaafde, bajesklant, oplichter...etc.
laten verdwijnen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding