Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat nou als ik verliefd ben op een collega?

moet ik haar vergeten of doorgaan? het is wel me collega

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het kan een leuke prikkel zijn op je werk, een extra reden om naar je werk te gaan "dan zie je haar weer!", maar het kan natuurlijk op verschillende manieren uitpakken (daarom stel je ook de vraag, natuurlijk). Voelt zij hetzelfde voor jou, is natuurlijk de hamvraag? Als je moet kiezen tussen een leuke onschuldige flirt op je werk met vlinders, of het andere xtreem dat je akelig met een ex op de werkvloer moet rondlopen, dan lijkt de keus mij snel gemaakt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

ik was verliefd op mijn stagebegeleider.... (hoe fout!) maar ondertussen hebben we wel al bijna 3 jaar een relatie!
dus als je mijn advies vraagt: volg je hart! misschien dat het wel voor lastige situaties op je werk leidt maar daar zijn altijd oplossingen voor te bedenken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is natuurlijk per persoon verschillend.. Het voordeel van niks doen is dat het gewoon gezellig blijft, maar dan blijf je je misschien afvragen "What if..". Het voordeel van hem/haar mee uitvragen is dat je het dan zeker weet en er misschien wat leuks uitkomt. Wat je je echter af moet vragen is ten eerste hoe groot de kans is dat het wederzijds is, en ten tweede dan dus of je er mee om kan gaan als dat niet zo is en als het wel zo is maar het gaat uiteindelijk toch nergens heen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is natuurlijk per persoon verschillend.. Het voordeel van niks doen is dat het gewoon gezellig blijft, maar dan blijf je je misschien afvragen "What if..". Het voordeel van hem/haar mee uitvragen is dat je het dan zeker weet en er misschien wat leuks uitkomt. Wat je je echter af moet vragen is ten eerste hoe groot de kans is dat het wederzijds is, en ten tweede dan dus of je er mee om kan gaan als dat niet zo is en als het wel zo is maar het uiteindelijk toch niks wordt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Afspraakje maken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ga er voor!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Afspraakje maken!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zeg tegen haar wat je voelt en kijk wat er daarna gebeurd. Er is toch niets mis mee om verliefd te worden op een collega. Soms neemt 1 van de partners een andere baan, maar ga ervoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor heel veel mensen is het werk tegenwoordig de plek om een partner te vinden! Je bent er zoveel uur aanwezig, daar kan geen sportclub / cafe tegenop.

Kijk wel uit voor een paar valkuilen: de scheiding tussen werk en thuis wordt erg vaag als het echt wat wordt. En *als* het dan spat, zit je inderdaad 40 uur per week bij je ex op kantoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gaan ervoor natuurlijk! Waarom niet?

Houd er alleen wel rekening mee dat sommige bedrijven er op dit gebied vrij strakke gerdragscodes op na houden. Bij ons op kantoor bijvoorbeeld wordt wanneer er sprake is van een relatie tussen twee werknemers op dezelfde afdeling eerst gevraagd of één van beide vrijwillig wil worden overgeplaatst, is dit niet het geval dan neemt de unitmanager die beslissing zelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
heel éénvoudig : ben je echt verliefd en je collega ook : blijf verliefd. Is het een flirt of éénrichtingsliefde of fatal attraction : stop . Je haalt een hoop ellende op de hals. Ga fietsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding