Ik houd van een discussie het moet wel gericht zijn op het vermeerderde van kennis. Het moet dus wel relevant zijn op de vraag en een bijdrage leveren aan het antwoord. Ik vind een discussie juist goed omdat dit er voor zorgt dat er meerdere punten naar voren worden gebracht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

in beperkte mate via de prive berichten maar ik geloof niet dat het de bedoeling is
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lees de Richtlijnen eens door,die geven antwoord op vele vragen.

Goeie Vraag is gericht op het delen van kennis. Gebruik de site dus niet voor “chatten”: je vraag of antwoord moet informatief van aard zijn. Als je bericht geen vraag of antwoord is, dan hoort deze niet thuis op deze website.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Elke vraag zou een discussie tabblad moeten hebben, zoals bij Wikipedia.. Waar mensen op zoek zijn naar het goede antwoord.