Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan een goede planning ook bij de woensdag beginnen?

ik heb een planning gemaakt van woensdag tot woensdag, voor mij werkt het maar voor de rest niet echt

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
972

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Natuurlijk is het mogelijk. Het ligt denk ik meer aan de eigen discipline of je de wil hebt om je ook echt aan een planning te houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Het is mogelijk, maar dat moet je zelf ook niet in de war van raken, zodat je verkeerde data in de planning gaat zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor jezelf een planning maken die afwijkt van de norm kan best, maar als je met anderen samen moet werken om een deadline te halen lijkt het me zinnig om samen een planning aan te houden. Maar het is vandaag woensdag; dus aan de slag!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat kan wel maar ik denk ook dat het er aan ligt of je meet meerdere collega's werkt. Die moeten dat ook kunnen. Dus goed overleg is hier wel op zijn plaats.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je geeft het antwoord zelf al, voor de rest niet echt.. Dus blijkbaar kan dat niet, maar waarom werkt het voor jou dan beter van woensdag naar woensdag? Wellicht kan je met goede argumenten komen zodat de rest het ook inziet?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat kan zeker goed werken. Dat het voor anderen niet werkt is ook heel logisch.

Wij hanteren thuis een weekplanning ook vanaf woensdag. Dat is de dag dat mijn vrouw thuis is en dat we de grote boodschappen doen. Voor ons is dat een duidelijk referentiekader.

Voor de meeste werkende mensen is het weekend een duidelijk vaststaande periode in een week. Voor hen een duidelijk referentiekader. Ze zullen dus meestal planning uitgaande van het weekend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat maakt het dan voor anderen zo moeilijk om op die dag met de planning te beginnen??
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, dat kan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding