Hoe raak ik mijn vraag kwijt?

Nog geen minuut geleden zit ik mijn vraag te bekijken die ik stelde over "mijn site bovenaan bij Google" Is nu weg ??

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Ik verwacht dat dat is gekomen omdat je in je vraag "reclame" maakte voor de site waar het om ging.
En dat is iets dat hier volgend mij niet mag (ik heb je het antwoord via PM gestuurd)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Denk dat de FBI hier mee te maken heeft!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja de vraag is weg, hier heb je ook bericht over gehad met de reden waarom.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat komt omdat deze vraag al eerder gesteld was (zie link)

En als het goed is heb je een mail gehad.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat je een url hebt opgegeven. (en daarmee (on)bewust hits probeert te genereren.