Is het een idee om als er een vraag gesteld is en mensen hier nog over na willen discusiëren, nadat er antwoord is gegeven..

.. een soort chatroom voor desbetreffende vraag open te zetten, voor ongeveer een uur, zodat de mensen hier nog verder over kunnen praten/discusiëren?
Het moet dan alleen over de vraag en antwoorden gaan.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Dat lijkt mij een goed idee, om de kwaliteit van de antwoorden en dus het nut van deze site te bevorderen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Je kunt met Persoonlijk Bericht zoveel chatten als je wilt.De site is hier niet voor bedoeld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind het wel vervelend dat sommige vragen al binnen enkele minuten gesloten worden en dat de als beste gekozen antwoorden niet echt goed zijn. Wellicht is het een optie om een vraag minimaal 24 uur open te laten staan?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb soms het idee dat 2 vrienden/vriendinnetjes de vragen van elkaar beantwoorden om punten te scoren. Vandaar de snel gesloten vragen. En dan juist van die vragen om iets of iemand af te kraken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is het niet beter dat gesloten vragen nogmaals gesteld kunnen worden door andere gebruikers wanneer deze bijvoorbeeld nog iets willen toevoegen of als het antwoord niet (meer) juist is?

Het kan natuurlijk ook dat na verloop een bepaald antwoord niet meer toereikend is..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Of dat het in ieder geval nog mogelijk is om een reactie te geven op een antwoord, ook al is de vraag gesloten. Dan kan er in ieder geval nog een reactie of aanvulling worden gegeven op het beste antwoord. Want ik zie ook regelmatig onvolledige "beste" antwoorden, wat jammer is als je nog eens iets opzoekt met het oorspronkelijke doel van deze site (kennis delen). De vraag nog een keer gaan stellen heeft om diezelfde reden geen zin, dan blijf je maar zoeken en beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt altijd nog klikken op de link x reacties (vaak 0 reacties) om nog een reactie neer te zetten.