Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wanneer is een vraag eigenlijk een 'goeie' vraag? wat is daar de definitie van?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

een goeie vraag is een vraag waar iemand iets van kan leren, al is het maar 1 persoon
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je wat meer wil leren over de definitie van vragen (goede en slecht) kijk dan eens op:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een vraag die prikkelt tot meer nadenken, of een hele opvallende invalshoek heeft, is naar mijn mening een goede vraag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een goeie vraag zet mensen aan het denken en lokt goede antwoorden uit. Dit heeft tot gevolg dat mensen die deze antwoorden lezen hier weer iets van kunnen leren. Waardevol dus!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gast , na het plaatsen van mijn vraag zag ik pas jouw vraag over een goede vraag! Puur toeval hoor. groeten eddijst
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als er meerdere antwoorden op mogelijk zijn. Dat stimuleert tot zelf nadenken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wanneer een vraag hier is gesteld en _niet_ wordt verwijderd, is de vraag een 'goeie vraag'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als de vraag mij aanspreekt, óf stemt tot nadenken,( en mij een glimlach ontlokt...)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een goeie vraag is: een rot vraag volgens de definitie van eddijst en waarop hij juist of onjuist antwoord geeft, onderbouwt met zin en of onzin, en waar uit iedereen kan opmaken dat het 1 of meerdere keren door de humor zone in zijn hersenen is verwerkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
verwerkt= bewerkt

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding