Welke vraag had je bedacht maar uiteindelijk toch niet gesteld?

Welke vraag had je bedacht, maar heb je toch niet gesteld omdat je bijvoorbeeld bang was voor de antwoorden, bang was dat het een domme vraag was, of dat je dacht dat ie verwijderd zou worden of iets anders...

Ik vraag het om te kijken of er geen vragen zijn die misschien toch wel leuk/interessant zijn en die anders niet gesteld zullen worden.

Ikzelf had bijvoorbeeld de vraag:

Als een van de moderaters alwetend is, waarom beantwoord hij dan niet alle vragen?

Maar deze was uiteraard meer lollig bedoeld als serieus dus heb ik hem niet gesteld omdat ik bang was dat ie gelijk verwijderd zou worden.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik denk dat mensen best wel meer willen vragen maar die niet stellen omdat er dan een discussie los gaat barsten en dat is de bedoeling van deze site niet.
Ik zou de vraag willen stellen: Waarom niet gelovige mensen bij een traumatische ervaring vaak zich tot God richten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bovenstaande maar gelukkig stel jij hem nu.

(Grapje moet kunnen zo nu en dan toch?)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zit zo vol met vragen dat ik al mijn punten in een uur zou op kunnen vragen.
Ik ben heel nieuwsgierig en wil veel weten. Ik was vroeger een enorme fan van Willem Wever en aanverwante programma's.
Nu heb ik ook vragen waar ik echt niet meer mee kan aankomen op mijn leeftijd, dus is google mijn beste vriend. Al baal ik afentoe dat ik niet hele vragen op google kan intikken, of dat ik niet meteen een antwoord krijg dat ik zoek.
Daarom zal ik die vragen op deze site parkeren!