Wie gaat als eerste de kaap van 1000 punten halen?

Wordt het JuNoo of toch Elisabeth of KBelg of komt er nog een inhaalslag van een minder bekendere GV.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (7)

Er zijn al 6 mensen die de 1000 punten gehaald hebben hoor. De lijst die je hiernaast ziet is van deze week, als je er onder op 'meer...' drukt zie je ook de lijst van Altijd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er zijn er al 6 boven de 1000 punten (zie mijn punten aantal bijvoorbeeld) zie top 5 deze week. Dit zijn de wat oudere gebruikers.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit is dus toch een wedstrijd site?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je op de top van deze week klikt dan zie je veel meer statistieken ook die van alleen vandaag.

De mensen die nu zo hoog staan komen zo hoog omdat ze waarschijnlijk op iedere vraag een antwoord gegeven hebben. Zeker toen de site openbaar ging was het tempo waarin vragen gesteld werden hoog en je kreeg toen nog 2 punten per vraag en nu maar 1. Daarnaast waren er toen amper moderators dus ieder antwoord kreeg punten ook al sloeg het nergens op. Inmiddels zijn er meer moderators en worden er regelmatig vragen en antwoorden verwijderd en hierdoor verdwijnen er 5 punten van degene waarvan iets verwijderd word.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zijn er meerdere moderators en ben jij één van hen bijvoorbeeld?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben er inderdaad een van hen en er zijn er momenteel 5 of 6.
Het gaat niet om de punten, maar om de goede antwoorden. Helaas snapt nog steeds niet iedereen dit en komen er daarom nog steeds antwoorden die niets toevoegen aan deze site.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik niet altijd even goed en duidelijk antwoord, dit heeft vaak met de kwaliteit van de vraag te maken. Doch geef ik zelden of nooit antwoord op vragen waar ik geen antwoord op weet, tenzij deze buiten de regels vallen en ik daarom reageer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De tijd zal het leren :)
Misschien spoor je die 4 nu wel een beetje aan om er een wedstrijdje van te maken. Mij zou het in ieder geval wel aanwakkeren om wat beter me best te doen...