Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe lang bestaat deze site al?

ik vind het een beetje een rare manier om antwoorden te zoeken op iets dat je bezighoudt.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Deze site bestaat sinds februari. Er is eerst proef gedraaid met ongeveer 600 mensen.
Het leuke van deze site is dat je meerdere antwoorden krijgt/leest. Mensen hebben allemaal een andere visie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

De eerste vragen die ik terug kan vinden komen van 1 maand terug, dat zal zo wel een beetje de startdatum zijn van de site?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als je het raar vind, waarom doe je het zelf dan ook?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sinds februari dit jaar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deze site is in februari gestart.
Waarom is het een rare manier om antwoorden te zoeken op vraagstukken die je bezighouden? Vroeger zocht je dingen op in de encyclopedie, woordenboeken, boeken, etc. Nu gebruik je daar internet voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je hebt zelf al 5 vragen gesteld en 16 antwoorden gegeven!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat klopt. Maar ik heb maar één drive: punten. En ik stel vast dat dat voor de meesten hier geldt. Met google vind je de antwoorden ook. En vele antwoorden die hier staan kan je 'teruggooglen'.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet iedereen doet mee voor de punten. Er is een aantal mensen die het leuk vindt om kennis te delen, meningen van anderen te horen etc. Die punten zijn een gewoon een leuke bijkomstigheid.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding