Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft u weleens een persoonlijk bericht verstuurt op goeievraag.nl?

Heeft u weleens gebruik gemaakt van de berichten functie op goeievraag.nl

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
905

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

ja hoor, en het werkt prima
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, deze functie doet het prima. Overigens weet ik niet of je berichten kunt rapporteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, ik wist tot aan deze vraag zelfs niet dat dat kon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja. Is een goede manier om nog ergens over door te "praten".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Regelmatig zelfs.
Contact houden met mijn vrienden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is nog te weinig bekend denk ik. maar werkt prima. Erg makkelijk indien je wat persoonlijker op de vraag in wilt gaan, zonder dat iedereen dat kan lezen. Echt aan te bevelen!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Yep. Een leuke en soms handige aanvulling op de kern van deze site. Zeker wanneer je een hele trits linkjes als antwoord op iemands vraag wilt communiceren en de gelinkte pagina's naast relevante informatie bijvoorbeeld tevens 16+ materiaal bevatten.

Het grootste voordeel van die extra optie echter vind ik de mogelijkheid om als antwoordgever te komen tot een dialoog met de vragensteller en vice versa. Soms behoeven vraag en/of antwoord namelijk nog wat precizering.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik maak er zeker gebruik van. Dit voornamelijk omdat ik de meeste ken van Lycos IQ waar veel leden eerst zatten. Met een iemand bel ik zelfs af en toe.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding