Heeft u weleens een persoonlijk bericht verstuurt op goeievraag.nl?

Heeft u weleens gebruik gemaakt van de berichten functie op goeievraag.nl

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (8)

ja hoor, en het werkt prima
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, deze functie doet het prima. Overigens weet ik niet of je berichten kunt rapporteren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, ik wist tot aan deze vraag zelfs niet dat dat kon.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja. Is een goede manier om nog ergens over door te "praten".
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Regelmatig zelfs.
Contact houden met mijn vrienden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is nog te weinig bekend denk ik. maar werkt prima. Erg makkelijk indien je wat persoonlijker op de vraag in wilt gaan, zonder dat iedereen dat kan lezen. Echt aan te bevelen!!!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Yep. Een leuke en soms handige aanvulling op de kern van deze site. Zeker wanneer je een hele trits linkjes als antwoord op iemands vraag wilt communiceren en de gelinkte pagina's naast relevante informatie bijvoorbeeld tevens 16+ materiaal bevatten.

Het grootste voordeel van die extra optie echter vind ik de mogelijkheid om als antwoordgever te komen tot een dialoog met de vragensteller en vice versa. Soms behoeven vraag en/of antwoord namelijk nog wat precizering.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik maak er zeker gebruik van. Dit voornamelijk omdat ik de meeste ken van Lycos IQ waar veel leden eerst zatten. Met een iemand bel ik zelfs af en toe.