Wat is dit?

Twee filters (?) Ruim een meter hoog
Metalen binnen- en buitenwand met gaatjes daartussen een soort koolstofkorrels. Gedumpt achter ons huis.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.6K

Het beste antwoord

heb voor de deurwaarder gewerkt , en kwamen vaak wietplantages tegen, waardoor ik die filters vaak in me handen heb gehad,

het ziet er naar uit, dat je een wietplantage in je buurt heb gehad die goed liep, ze zijn gestopt, en hebben die spullen gedumpt achter je huis,

nooit iets vreemds geroken in je buurt???
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kernwapens van Belgie!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Luchtfilters van een chemische installatie?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lijkt een beetje op een luchtfilter van een hooiberg die vroeger heel af en toe wel 'ns werd gebruikt....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geen idee maar ik zou ze niet in je achtertuintje laten staan als ik u was. Je weet maar nooit voor het filteren van welke rotzooi ze gebruikt zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
filters, word veel gebruikt bij wietplantages
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit lijken wel grote melkbussen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Boek een enkele reis naar Iran zolang het nog kan!