Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

overal in europa duiken verhalen op waarin kinderen jaren worden vastgehouden. komt dit ook in nederland voor

ik bedoel het is bijna een rage, denk iemand dat het hier in nederland ook gaande is

zijn de daders misschien leeftijdgebonden, iedereen is tussen de 60 en 70 ongeveer

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
970

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Ik zou er niet raar van opkijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
tuurlijk doe ik dat ook,
Je kinderen aangeven bij de gemeente is zooo 2007
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zodra ik het weet, hoor je het op het journaal
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kans bestaat dat er ergens in NL een kind opgesloten is, maar als we dat zeker wisten, zouden we hem/haar er wel direct uithalen. Overigens zou ik niet direct spreken van een rage, de meesten zitten er al vele jaren in maar allemaal andere getallen, goede kans dat het toeval is dat al die zaken nu aan het licht komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom zou het hier niet gebeuren? Het gebeurd gewoon overal. Heeft niks met nationaliteit te maken. We moeten alleen wachten totdat er weer iemand tegen de lamp loopt en voor een nieuw schandaal zorgt.
Zelf heb ik het idee dat het veel vaker gebeurd als wat wij denken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het is niet echt een rage want het gebeurt al langer maar alleen wordt nu alles opgeteld en is het makkelijker om te laten weten maar get kan inderdaad ook in nederland gebeuren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding