Wanneer verwijdert de moderator een vraag? Dat is me nu twee keer gebeurt. Zo'n gekke vragen waren het niet, dacht ik....

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1K

Het beste antwoord

oja je bent trouwens niet de enigste.
mijn vraag:
Tot hoelaat zal ik vandaag blijven doorwerken?
bijna weekend, of vroeg weg gaan, of lang weg gaan en de uren opsparen tot het beter weer is

werdt ook verwijderd
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Wat waren je vragen dan, zonder de vragen te weten kunnen wij (de mensen die reageren) niet oordelen ?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik vroeg me af wat een goeie vraag is? wat een goede vraag is weet ik al...
kennelijk wel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je vraag dient te voldoen aan de richtlijnen van deze website. Hierin staat onder andere: "Goeie Vraag is gericht op het delen van kennis. Gebruik de site dus niet voor 'chatten'. " Een moderator heeft bepaald dat je gestelde vragen hieronder vallen.

Zie ook alle richtlijnen op http://www.goeievraag.nl/help/richtlijnen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Van mij mogen ze nog meer vragen verwijderen. Deze site is bedoelt voor vragen, niet voor grappen of geklaag
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk doordat , dat soort vragenniet binnen het idee achter deze site past.

het moet een informatief medium worden, waar je antwoorden op vragen kunt krijgen in de categorieën die links in beeld staan.

En dus geen vragen in de trand van: Tot hoe laat zal ik werken of wat zal ik eens op brood doen etc.

Dit zijn ook vragen waarvan ik denk; dat moet je echt zelf beslissen en als je dat op het internet moet vragen kun je volgens mij gewoon moeilijk beslissingen nemen.

Dus stel gewoon vragen waar een ander ook wat van kan leren, heb je minder kans dat ze verwijderd worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Moderators verwijderen vragen als ze echt niet door de beugel kunnen. Dus schijnbaar waren het wel gekke vragen ze verwijderen het niet zomaar ;-) Zie onder voor richtlijnen.