Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is de kans groter om als persoon van 150 kilo vast te komen in de lift dan iemand van 50 kilo?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Liften zijn over het algemeen wel zo over geconstrueerd dat je, je niet druk hoeft te maken over het gewicht. Meestal hangt er een bordje met een maximaal gewicht. Naar mijn mening is deze minstens 3x over geconstrueerd. Ik beveel het niet aan, laat dat duidelijk zijn :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik neem aan dat je met vast komen te zitten bedoelt dat de lift blijft hangen.
Nee, die kans is niet groter omdat in de lift een bordje hangt met het maximale gewicht wat die lift kan dragen. Dus als er 1 ieman van 150 kilo in staat of 2 mensen van 75 kilo, maakt dat niet uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ligt eraan, hoevaak deze personen met de lift gaan... Het gewicht alleen is niet van invloed op de kans om vast te komen zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alleen als je met zes mensen van gelijk gewicht dezelfde lift in stapt op het zelfde moment.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zolang je niet gaat staan springen lijkt het eventuele verschil me verwaarloosbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding