is er een naam voor een hotel langs het spoor?111111er zijn motels en botels maar is er ook een naam voor hotels aan het spoor?

er zijn motels en botels du vroeg ik me af of er een naam is voor een hotel langs/aan het spoor?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

ze noemen zich vaak hotel terminus, maar dat is niet officieel ofzo
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Stationshotel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja. Noemt men een railotel. (Overigens een nog niet echt ingeburgerde term.)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
spotel of rotel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zoiets heet Hotel Terminus, maar dat heeft sinds het ontstaan van hospices een nare bijsmaak