Waarom verschijnt mijn antwoord op een vraag soms bij een andere vraag dan diegene waarop ik antwoord gaf?

Het is me nu al twee keer gebeurd. Heeft dit te maken met het feit dat ik op 'antwoord geven' klikte nadat de vraag al verwijderd is? Is het een kinderziekte van goeievraag?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Het beste antwoord

Het is een kinderziekte welke soms optreedt als een antwoord wordt gegegen op een op dat moment verwijderde vraag. Naar verwachting is dit morgen verholpen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kan zijn dat je op een vraag een antwoord geeft terwijl die vraag verwijderd wordt. Dat heb ik gehad, zodoende kwam mijn antwoord 1 vraag later te staan.