Met evolutieleer in gedachten. Waarom hebben mensen die veel achter de pc vertoeven dan niet één arm met veel trekkracht?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

omdat evolitie langer nodig heeft dan 1 generatie. En de spiermassa kweek je zelf.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom zou je van computeren één arm krijgen met veel trekkracht? En de evolutieleer is gebaseerd of vele miljoenen jaren. De computer wordt pas in het algemeen gebruikt sinds de afgelopen 30 jaar, dat is wel wat kort voor evolutie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
omdat er ook mensen zijn die andere dingen doen dan jij achter de pc
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat dan?
Begint te komen. Hoewel ik rechtshandig ben kan ik alleen nog maar links muizen. Met recht heb ik na 10 minuten al weer last van mijn arm (rsi)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Evolutieleer is gebaseerd op dna, niet op aangeleerde eigenschappen. Als je een sterkere arm krijgt door veel computeren, geef je dat niet door aan je kinderen.
Bovendien, een sterke arm voor computeren geeft je niet meer overlevingskans, en dat is waar evolutie en survival of the fittest op gebaseerd is. Daarnaast gaat zoiets over duizenden, miljoenen jaren, niet een stuk of 20.