Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Met evolutieleer in gedachten. Waarom hebben mensen die veel achter de pc vertoeven dan niet één arm met veel trekkracht?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
970

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

omdat evolitie langer nodig heeft dan 1 generatie. En de spiermassa kweek je zelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom zou je van computeren één arm krijgen met veel trekkracht? En de evolutieleer is gebaseerd of vele miljoenen jaren. De computer wordt pas in het algemeen gebruikt sinds de afgelopen 30 jaar, dat is wel wat kort voor evolutie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
omdat er ook mensen zijn die andere dingen doen dan jij achter de pc
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat dan?
Begint te komen. Hoewel ik rechtshandig ben kan ik alleen nog maar links muizen. Met recht heb ik na 10 minuten al weer last van mijn arm (rsi)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Evolutieleer is gebaseerd op dna, niet op aangeleerde eigenschappen. Als je een sterkere arm krijgt door veel computeren, geef je dat niet door aan je kinderen.
Bovendien, een sterke arm voor computeren geeft je niet meer overlevingskans, en dat is waar evolutie en survival of the fittest op gebaseerd is. Daarnaast gaat zoiets over duizenden, miljoenen jaren, niet een stuk of 20.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding