Wat is er mis met incredimail ?

wou je zeggen dat outlook beter is

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (5)

Dat heeft ermee te maken wat je eist van je mailprogramma.

Outlook biedt heel veel meer functies.

Als alles wat je zoekt in een mailprogramma een paar mooie templates en een simpele interface is, dan is IncrediMail een leuke optie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Veel. als je het hebt meteen verwijderen. Er komen alleen maar virussen op binnen. En het trekt overigens allleen maar spam aan. IncrediMail is 1 grote virus eigenlijk. Niet gebruiken en ook niet openen. Meteen verwijderen (nogmaals).
Outlook is van Microsoft en als die het zelfde probleem zal hebben als IncrediMail Is Microsoft flik wat geld kwijt.
Dus je bent gewaarschuwd!!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik mail ontvang via Incredimail moet ik toegeven dat ik de verzender zakelijk niet al te serieus neem...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De reclame onderaan de verzonden mailtjes. Verder is het een prima programma met leuke toevoegingen. Ik zou het afraden als je een andere goede mailclient gebruikt, want uiteindelijk gaat het toch om het versturen van je email.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met Incredimail is niks mis. Ik gebruik het al jaren en met veel plezier en volle tevredenheid. Wiliswaar sleutels gekocht, maar een dijk van een programma.