Waarom een wekker

Waarom heeft een mens een wekker uitgevonden terwijl toch niemand uit bed wil

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (7)

Omdat ook niemand de hele tijd te laat komen wil.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Om hem extra vroeg af te laten gaan en dan wakker worden en weet dat je nog 2 uur door kan blijven slapen( geeft mij altijd een fijn gevoel)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niemand wil wakker worden en daarom zou men ook tot laat in bed blijven. Maar we dwingen onszelf te laten passen in de maatschappij en deze dwingt ons op tijd te komen voor werk/school/verplichtingen. Vandaar dat wij de gehate wekker uitgevonden hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
men wil gewoon banen creëren, ten eerste is er een persoon die de wekker uit moet vinden, dan zijn er mensen die de wekker moeten maken en er zijn mensen die de wekker moeten verkopen.
Omdat er nu ook weer een crisis is zullen er binnenkort meer van dit soort producten op de markt komen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Altijd leuk om de dag te beginnen met het geven van een klap.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De reden is dat er toch mensen zijn die voor hun vrouw en kinderen wil zorgen door te werken. Helaas zijn er mensen die over de rug van werkende mensen op hun bed kunnen blijven liggen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat mensen toch op tijd op moest opstaan of ze nou wilden of niet.