Wie heeft er iets positief te melden in deze crisistijd?

Dit in tegenstelling tot het vele negatieve nieuws!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Op economisch gebied zijn er nog steeds bedrijven die winst maken: Nestle, Danone, Lidl, CMB en dat is positief. Positief maar dat zie je niet in de kranten of op tv of in people magazines is de vasttstelling dat er terug meer nederigheid bij een zekere gegoede klasse, de subklasse van de quote 500 en dat is ook al positief. En minder olieverbruik. En meer mensen die met elkaar praten dankzij of omwille van de crisis. De crisis is de loutering en elke loutering is gezond voor een nieuwe fase in te gaan.En Obama vertelt ook altijd postieve dingen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Goed verhaal.
Er zijn bij mij op de zaak de eerste 2 maanden van het jaar 2 grote projecten door klanten uitgesteld. Nu, in amper 1 week tijd, zijn er plots andere klanten 3 nieuwe grote projecten aangemeld. TOP!
Het trekt dus weer wat aan!

Andere antwoorden (11)

We komen op een punt dat het alleen nog maar beter kan gaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het zonnetje zet even door... (hier iig wel)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
heeej man...... kben verliefd!

lijkt me aardig positief
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben buiten geschopt vanwege de financiële crisis, wat slecht nieuws lijkt...
Maar ik ben na 9 weken veel solliciteren aan een leukere en beter betaalde baan gekomen! Buiten dit al heugelijke nieuws om, heb ik ook nog eens een heel aantal super collega's erbij cadeau gekregen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Na regen komt zonneschijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Door de crisis worden veel luxe producten op een leuke manier afgeprijsd. BV horloge's ->
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Door de crisis worden veel luxe producten op een leuke manier afgeprijsd. BV huizen

maar je verliest waarschijnlijk ook je baan en gaat dood van de honger
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De Nuon wordt een stuk goedkoper
Goed nieuws toch?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alles gaat super hier!!