+1 Je inmiddels verwijderde antwoord werd positief beoordeeld is het dan niet stom dat die verwijderd is?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Antwoorden (9)

misschien een ander die een beter antwoord heeft?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vragen en antwoorden worden wel makkelijk verwijderd hier
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit systeem is ook erg bagger in elkaar gezet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Helemaal mee eens, ook antwoorden die ik geef zijn gewoon ineens WEG, krijg er wel punten voor en in de statistieken staat niet dat een mod deze heeft verwijderd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Moderators verwijderen vragen die niet door de beugel kunnen. Blijkbaar kon je vraag niet door de beugel ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ach jij weet net zo goed als ik dat dat larie koek is :), er worden reacties verwijderd die in andermans ogen te ver gaan.
Eens, vrij stom.. Net als je vraag verwijderen, 5 punten in mindering brengen, puur en alleen omdat er iemand 3 minuten eerder dezelfde vraag stelt..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zoals de meeste antwoorden dus de moderator‏ is fan van cda
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit hele verhaal van elke keer zeuren op de moderators is eigenlijk hetzelfde als zeuren op de scheids bij voetbal.

Natuuuurlijk weet je het als voetballer het altijd het beste. Maar de scheids blijft de baas en je hebt simpelweg zijn autoriteit te accepteren. Zo ook met moderators.

Gaat er een keer iets fout? That's part of the game!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Aangezien er nergens op deze site reclame te zien is ga ik er vanuit dat de mods er (nog) niks mee verdienen.
Wellicht hebben ze hier gewoon geen tijd voor.
Ik geef toe als het netjes was dat ze dat van tevoren aangeven