Zal al het zeewater op de wereld ooit al wel eens de kust hebben bereikt?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1K

Het beste antwoord

Lees dit maar eens door http://en.wikipedia.org/wiki/Thermohaline_circulation
Het is in het engels maar als je dat niet begrijpt vast ook wel ergens in het Nederlands te lezen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ongetwijfeld en dat niet alleen: alle (zee)water is al talloze keren gerecycled geworden ook.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wellicht, het is ook 100% zeker dat Iedereen op deze aarde ouder dan 1 jaar 1 of meer dezelfde monoculen heeft ingeademt als Julius Cesar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er is ook zeewater dat al honderden jaren bevroren is op de noord & zuid pool, dus misschien ook wel niet.