Deze is leuk. sorry voor het engels ;-)

Israeli Sense of Humour at UN

An ingenious example of speech and politics occurred recently in the United Nations Assembly and made the world community smile.

A representative from Israel began: 'Before beginning my talk I want to tell you something about Moses.

When he struck the rock and it brought forth water, he thought, 'What a good opportunity to have a bath!'

He removed his clothes, put them aside on the rock and entered the water.

When he got out and wanted to dress, his clothes had vanished. A Palestinian had stolen them.'

The Palestinian representative jumped up furiously and shouted, 'What are you talking about? The Palestinians weren't there then.'

The Israeli representative smiled and said, 'And now that we have made that clear, I will begin my speech …
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Eentje waar je om kunt lachen. Meestal als gevolg van een plotse en niet-logische wending van het mini verhaaltje.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een goede mop is een mop die alles zegt en duidelijk maakt binnen 30 woorden, moppen langer dan 30 woorden verlies ik de aandacht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Raadsel: hoe krijg je een Duitser gek?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nou zeg op.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?

Lijken op elkaar
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
antwoord: vraag het aan beatrix
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ESG valt me dan weer tegen,