Heerst hier dicatuur ?

Elke vraag die men niet aanstaat wordt verwijderd. Als niemand het ineresseert zal de vraag vanzelf wel naar de achtergrond verdwijnen. Helaas wordt er veel censuur gepleegd wat de objectiviteit niet ten goede komt.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Ja, achja. Mijn vraag werd ook verwijderd over de lengte van een man zn penis terwijl een vraag over indalende ballen (wat natuurlijk ook rare reacties kan geven) wel werdt toegestaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja. Hier heerst een dictatuur. Nee dit antwoord zal niet lang blijven. Ja ik riskeer een ban. Nee dat is niet terecht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zijn er duidelijke richtlijnen wat wel mag en wat niet? nu lijkt het alsof er random dingen verwijderd worden die opzich ook serieus kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De "gedragsrichtlijnen" zeggen er het volgende over:

Gedraag je netjes: plaats geen spam, pornografische, racistische of beledigende inhoud. Goeie Vraag en zijn moderatoren hebben altijd het recht om gebruikers, vragen en antwoorden te wijzigen en/of verwijderen als hiertoe reden is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het werk van een moderator is niet zo simpel.
Er zijn regels waaraan iedereen geacht wordt zich te houden.Er zijn altijd wel grensgevallen,
waar de ene user zich wel aan stoort,en een ander niet.Een vraag/antwoord kan wel/niet een interessante wending krijgen.Bij deze grensgevallen of duidelijke overtreding van de regels moet een moderator de soms moeilijke beslissing nemen of de vraag/antwoord verwijderd wordt.
Sommige mensen zullen het hier niet/wel mee eens zijn.Maar uiteindelijk beslist de moderator.
En dit heeft naar mijn mening niets te doen met dictatuur,maar met naleving en uitvoering van regels.

Groeten.