Suggestie voor GV

Waarom kan ik een vraag niet afsluiten (en drie punten krijgen ter compensatie van de 5 die ik inleverde voor het stellen van de vraag) zonder een 'beste antwoord' te kiezen?

Soms zijn alle antwoorden niet goed genoeg.
Soms zijn meerdere antwoorden even goed, ze belichten beiden een andere kant van het verhaal.
Toch kan/moet ik één antwoord als beste selecteren.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Het beste antwoord

Het zou misschien zinnig zijn om een keuze te kunnen maken . Niet waardevol,Waardevol antwoord,of Top antwoord.Het is wel een IQ clichè,maar het werkte wel naar ieders wens.
En dat willen we hier toch ook graag?
(is trouwens al voorgesteld)

Groeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Die optie is er wel hoor. Als je ergens een vraag afsluit kan je ergens op een regel klikken met iets in de trant van ' Vraag afsluiten zonder beste antwoord te kiezen'.

En een vraag stellen kost toch maar 3 punten en geen 5?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je klikt op vraag sluiten dan zijn dit de bovenste drie regels en de laatste zin is een link om hem af te sluiten zonder beste antwoord. Sluit de vraag "Verschil tussen kus en zoen?" Sluit je vraag door naast het beste antwoord op "beste antwoord" te klikken. Als er geen beste antwoord is, kun je de vraag sluiten zonder beste antwoord.
Wat Alwetend zegt klopt inderdaad beide. Als je op de knop "vraag sluiten" klik kan je daarna op de link "de vraag sluiten zonder beste antwoord." klikken.

Het stellen van een vraag kost sinds enige tijd slechts 3 punten in plaats van 5. Zie ook http://www.goeievraag.nl/help/punten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met betrekking tot het waarderen van antwoorden (panteao): naast het kunnen kiezen van een (of geen) beste antwoord heb je ook altijd de "duimpjes" nog tot je beschikking, waarmee je kunt aangeven of je een antwoord waardevol vond of niet. In zekere zin is het het onderscheid 'Top', 'Waardevol' en 'Niet waardevol' - zoals dat ook op Lycos IQ werd gehanteerd - er dus al.