Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat was de eerste vraag op goeievraag.nl?

Wat vind je ervan, is het een goede vraag, had het beter gekund, wat is de beste vraag die je tegen kwam en de slechtste.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Alle goede goeievragen zijn nog te vinden op goeievraag . Dus: zoekt en gij zult vinden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit is de oudste vraag die ik heb kunnen vinden.

http://www.goeievraag.nl/vraag/s-reden-vogels-vastvriezen-ijsschots.9
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De allereerste vraag is: "Wat is het lekkerste recept voor boerenkool?" Zie link
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ahhh zat er naast ik dacht hoeveel kleuren heeft de regenboog.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, dat was de tweede :)
Als ik mij goed herinner was de eerste vraag: hoeveel kleuren heeft de regenboog? Maar ik kan er naast zitten. Er zijn veel goede vragen geweest ik weet niet wat de beste is. Maar de leukste die ik beantwoord heb is: zijn er bewijzen voor het bestaan van een god? Ik vind het een leuk concept wel erg verslavend. De slechtste vragen zijn vandaag binnengekomen en zijn door uitstekend werk van de moderators snel weggehaald. Volgens mij de slechtste vraag die ik even zag was: Ik lust kaas? Waar dat op sloeg geen idee maar er zijn erg veel stompzinnige vragen binnengekomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
om even een reactie te geven op ik lust kaas? Komijnen
De eerste vraag was: stel je vraag:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom bestaat: http://www.goeievraag.nl/vraag/eerste-vraag-goeievraag-nl.1 niet?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding