Wat was de eerste vraag op goeievraag.nl?

Wat vind je ervan, is het een goede vraag, had het beter gekund, wat is de beste vraag die je tegen kwam en de slechtste.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Antwoorden (6)

Alle goede goeievragen zijn nog te vinden op goeievraag . Dus: zoekt en gij zult vinden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit is de oudste vraag die ik heb kunnen vinden.

http://www.goeievraag.nl/vraag/s-reden-vogels-vastvriezen-ijsschots.9
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De allereerste vraag is: "Wat is het lekkerste recept voor boerenkool?" Zie link
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ahhh zat er naast ik dacht hoeveel kleuren heeft de regenboog.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, dat was de tweede :)
Als ik mij goed herinner was de eerste vraag: hoeveel kleuren heeft de regenboog? Maar ik kan er naast zitten. Er zijn veel goede vragen geweest ik weet niet wat de beste is. Maar de leukste die ik beantwoord heb is: zijn er bewijzen voor het bestaan van een god? Ik vind het een leuk concept wel erg verslavend. De slechtste vragen zijn vandaag binnengekomen en zijn door uitstekend werk van de moderators snel weggehaald. Volgens mij de slechtste vraag die ik even zag was: Ik lust kaas? Waar dat op sloeg geen idee maar er zijn erg veel stompzinnige vragen binnengekomen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
om even een reactie te geven op ik lust kaas? Komijnen
De eerste vraag was: stel je vraag:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom bestaat: http://www.goeievraag.nl/vraag/eerste-vraag-goeievraag-nl.1 niet?