Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat ik meer punten heb dan ± 48% van alle gebruikers terwijl ik nog niet eens een vraag had gesteld of antwoord had gegeven?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
920

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

je verliest punten bij het stellen van een vraag of als je vraag of antwoord wordt verwijderd. Veel mensen die een vraag hebben gesteld (die niet interessant wordt gevonden) en verder niets hebben beantwoord. Die staan dus op 22 punten. Ook zijn er vandaag van veel gebruikers waarvan de vragen en antwoorden zijn verwijderd omdat ze onzinnig waren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Maar Panteao staat op meer dan plusminus!

Andere antwoorden (4)

Voor het stellen van vragen en het geven van slechte antwoorden worden punten afgetrokken. Iedereen die dus meer vragen gesteld heeft dan jij maar geen antwoorden gegeven, of die alleen antwoorden heeft gegeven waarvoor hij/zij afrek kreeg, heeft minder punten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Veel mensen hebben een onzinvraag gesteld waardoor ze -5 punten hebben gekregen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien heeft 48% van de gebruikers zich ook alleen nog maar geregistreerd en ziet men hetzelfde aantal punten ook als meer?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De beste gebruikers hebben meer dan 100%. Dit kan natuurlijk ook niet!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit kan wel, als je de gebruiker zelf niet meetelt. De overige mensen zijn dan die 100%.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als nummer 2 kan ik deze mythe ontkrachten. Ik sta op 100% niet meer dan 100 dus ;-)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding