Ik krijg het idee dat...

Ik krijg het idee dat deze site voornamelijk word gebruikt om een beetje bijdehand te doen.. meeste vragen die ik tegenkom zijn toch echt niet nuttig.. wat kunnen we hier aan doen? want op die manier word er ook niet serieus gereageerd en kan je mensen niet helpen met hun ''echte'' vragen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat is dit nu voor een onzinnige vraag "andy"

Antwoorden (14)

Een goeie moderator erop zetten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat het te maken heeft met de nieuwheid vd site. Het beste kan de site owner een optie inbouwen om de kwaliteit van de vraag te beoordelen. Dus niet alleen 'Goede vraag', maar een serie sterretjes (Zoals youtube). Daarnaast zal de site, als het de eerste weken overleefd nu, vanzelf weer minder rommel krijgen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Momenteel is deze site een Hype doordat deze in het nieuws is geweest en op verschillende populaire sites staat aangegeven.

Ik denk dat na enkele dagen, mischien weken de serieusheid van deze site omhoog gaat en de grappenmakers het niet meer leuk vinden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk wel dat vragen die hier niet thuis horen en onzinnige posts later verwijderd worden.
Je kunt op op de misbruik knop klikken als je denkt dat er iets niet in de haak is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jep meer mods aanstellen.
En alle grappige etc filocofische vragen in speciale catogorien onderbrengen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een goede moderator die alle belachelijke vragen en antwoorden eruit filterd. Maar je zou er zelf ook aan mee kunnen dragen door bepaalde opmerkingen en/of vragen aan te geven vanwege abuse.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat je dit voorlopig houd
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je hoeft je niets aan te trekken van wat anderen hier doen. Als je lolbroekachtige vragen ziet, kan je die terzijde schuiven als niet relevant. Als je kinderachtige antwoorden ziet, negeer je die en geef je je eigen, wel inhoudelijke antwoord. Zo draag je zelf bij aan de kwaliteit van de site en laat je die niet afhangen van de acties van derden, zoals andere deelnemers of modjes. Gewoon, zelf verantwoordelijkheid nemen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mee eens, het zou alleen wel heerlijk zijn om een keer een totaal serieuze site te hebben
Wat wil je, sommige vragen zijn toch echt te gek. Het lijkt erop dat men alleen maar uit is op een idioot antwoord.
Vragen als "waar liggen de eieren bij AH"of wat is het middelpunt van het heelal" kun je toch niet echt serieus nemen
Ik heb al op verschillende vragen geantwoord en ja op sommige echt idioot maar op serieuze vragen ook een serieus antwoord. Zo werkt dat denk ik.
En ach je mag af en toe toch ook eens wat te lachen hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Daar kon je wel eens gelijk in hebben ja.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"negeren"

Ik ruik hier een racist...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat elke aandacht voor deze site in dit stadium positief is. Staat goeievraag.nl dalijk eenmaal ferm op de kaart kun je je de luxe permitteren veel strakker te gaan moderaten.

Ofwel, wat mij betreft is juist úw vraag op dit moment weinig terzake doende.

PS. U bent ervan op de hoogte dat GeenStijl vandaag een topic gepubliceerd heeft dat haar reaguurders naar deze pagina linkt?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Meer -objectieve!- moderatie!