Gaat PowNed zich in navolging van GeenStijl vooral op mannen richten?

Wordt deze nieuwe omroep een bier, auto's en tieten kloon van GS of zal er voor vrouwen ook echt wat te beleven vallen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1K

Het beste antwoord

Ik verwacht dat het vooral een mannenomroep wordt, waarschijnlijk zal er nog wel een verschrikkelijk cliché programma of heel fout programma speciaal voor vrouwen komen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Der zal vast wel wat voor vrouwen zijn.. Maar eerst: Bier en tieten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk toch helaas weer meer op mannen. Als je het promo-filmpje van geenstijl bekijkt..
Check ze in de bron: p3-P.O.W.N.E.D
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Afgaande op de serie promo-uitzendingen van PowNed via Veronica de afgelopen weken vrees ik dat de vraag stellen hem beantwoorden is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wie zegt dat vrouwen niet graag bier drinken en tieten zien?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oprah heeft op een gegeven moment een halve show over bhs gedaan. Dat vond ik als man ook interessant want er kwamen tieten in voor. Dus het één hoeft het ander niet uit te sluiten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er zijn ook vrouwen die graag meer zien over bier, auto's en tieten...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De omroep zal denk ik zonder dat de bedoeling is zich meer richten op vrouwenl, maar het blijft een mannending.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, dat ligt wel in de lijn der verwachting.

Als je kritisch kijkt naar het huidige aanbod op zowel commerciële als publieke omroepen zijn er meer omroepen die zich op "vrouwendingen" richten, dan omroepen die zich op "mannendingen" richten.

De vraag is ook "Waarom zou er bij een omroep als POWned iets te beleven moeten zijn voor vrouwen?". Vrouwen hebben al zat keus om politiek correcte, brave vrouwentelevisie te zien op bestaande zenders. Ik denk dat juist daarom POWned iets toevoegt aan het omroepbestel. Niet perse dat het mijn stijl helemaal is. Ik drink namelijk niet en ik hou niet van auto's. De rest mag blijven :-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ken wel meer van die feministische mafketels die zichzelf beschouwen als een sterk front dat het opneemt voor hun zo onderdrukte geslacht, die het liefst voor eeuwig BH's blijven verbranden, okselhaar laten groeien, en de bouwsector voor minstens 50% uit vrouwen laten bestaan.
Dat groepje ziet overal vijandigheden in jegens vrouwen. Weet je wat jullie (en met jullie bedoel ik dat clubje altijd boze tuinbroekendragers, heus niet alle vrouwen, want de meeste zijn gelukkig wel leuke, gezellige mensen die liever genieten van het leven in plaats van het te besteden aan boos zijn) eigenlijk moeten weten, is dat mannen nu eenmaal platte humor hebben. Ze maken grapjes over vrouwen die strijken, over turken met uitkeringen, over kleine piemels van collega's, over homo's, over file's en over de partij voor de dieren.
Onze uitlaatklep is incorrect zijn. Het is jullie eigen probleem dat je je daardoor zo aangesproken voelt.
Stel je nou eens een keer niet zo aan en ga wat nuttigs doen.