Wat is swaffelen?

Wat is swaffelen, en hoe kan je dit doen?

Volgens een nieuwssite, heeft er ooit een Nederlander de Taj Mahal ''geswaffeld''!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
8.3K

Het beste antwoord

Swaffelen (of zwaffelen) is het aantikken met de penis, vaak met herhaalde bewegingen, van andermans lichaam of een voorwerp. ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Zwaffelen is helicoptertje spelen met het mannelijke geslachtorgaan...

Toegevoegd op 19-05-2009 14:17:14
En dan zo een beetje ergens tegenaanslaan.. Met voorkeur een gezicht.. Maar het Taj Mahal is natuurlijk ook een geweldig zwaffel-object...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Swaffelen is met je penis tegen iets of iemand aantikken.....

Toegevoegd op 19-05-2009 14:16:48
(cock slapping, dick slapping)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Swaffelen (of zwaffelen) is het aantikken met de penis, vaak met herhaalde bewegingen, van andermans lichaam of een voorwerp. Swaffelen werd uitgeroepen tot "Woord van het jaar 2008".

Swaffelen gebeurt veelal in een plagende, zwart-humoristische of vernederende context, maar ook wel als seksuele handeling. Bij de op een persoon gerichte variant wordt vaak de wang aangetikt. De penis is daarbij gewoonlijk slap of niet volledig geërecteerd."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik swaffel jou :)
Swaffelen is met de penis in iemands gezicht slaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zwaffelen is met je piemel in de ronte slingeren en tegen alles aan slaan.
(als je dit met vrienden doet en je zwaffelt de vaas van tafel met je zwaffelmaster)

x
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Swaffelen is bijna gelijk aan Gaggelen.
Gaggelen is een vraag stellen op Goeievraag, waarbij je zoveel mogelijk mensen het woord 'piemel' laat zeggen en daar dan je een breuk om lachen.
14 jaar geleden
Zou nooit kunnen raden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles is er al over gezegd, behalve dat het erg lekker kan zijn voor degene die 'geswaffeld' wordt ^^
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer heb je tijd?
Het is inderdaad wat de meeste GV-ers hierboven al zeggen.
Maar je moet er toch wel erg goed in zijn om onderstaand t-shirt aan te mogen trekken.