Wat zijn goede vragen om te stellen tijdens speed-daten?

Ik ga binnenkort speed-daten. Je krijgt dan 3 minuten de tijd om te kijken of je elkaar leuk vindt. En dat met 30 verschillende partners.

Wat zouden nu goede vragen zijn om te stellen?
Ik ben geintresseerd in serieuze vragen maar ook vragen die kunnen helpen het gesprek op gang te helpen.

Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Ik zou vragen wat hij in t dagelijks leven doet, wat hij van je vindt, of iets gedurfdere vragen waardoor je eruit springt.
Dus iets als, zou jij het een dagje volhouden met mij op een onbewoond eiland.
Beetje gekke vraag, maar vond hem wel vet :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

vragen over watvoor familie ie heeft en hoe close men daarmee is (plaats in gezin, en wel of niet gebroken gezin, soort opvoeding zegt vaak veel over persoonlijkheid), van watvoor vakantie iemand houdt (is ie dus actief of passief), en als die ander ook nog iets aan jou wil vragen zijn de drie minuten dan al 5 keer voorbij..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Durf jij drie minuten mijn hand vast te houden?
Wie is Jane Doe in 2 zinnen?
Waar ben je trots op?
Waar ben je minder trots op?
Wat is je eerste indruk van mij?
Waar hebben we raakvlakken?
(Dit zijn dan natuurlijk meerdere vragen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aaarghh die vragen zou ik echt nooit willen krijgen. WTF moet je daar nu op antwoorden...
Ik ga dan ook maar niet speeddaten...
Ik zou vragen naar hobbies en interesses (dit zegt veel over iemand)
Verder: opleiding (niveau), werk, leeftijd, voorgaande relaties (waar zijn die op misgelopen)
En dan maar hopen dat de andere persoon eerlijk is. En vooral dat die 3 minuten niet om zijn voor je ook maar iets te weten bent gekomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou te werk gaan als volgt:

Ik zou meteen beginnen met vragen. "Waarom doe jij mee een deze speeddate, is dat een een snel avontuurtje of denk je hier werkelijk een levenspartner te vinden?"
Ik ben realistisch, dus ik ga voor een snel avontuurtje, want het vinden van een levenspartner op een speeddate is nagenoeg nihil. En als het snelle avontuurtje nu eens helemaal te gek is, ja dan zou ik pas gaan denken of het een kleine kans heeft om een levensgezel te zijn. "Dus om heel veel tijd te besparen en als je me toestaat, ga ik je nu betasten op allerlei plekken, want ik geloof toch niet wat je zegt, maar ik ga alleen af op wat je lichaam voor signalen afgeeft.."
Om dit te zeggen neemt pakweg 20 seconden in beslag en daarna, de resterende 160 seconden zou ik mijn mond houden en doen wat ik van plan was en hadden we tijd voor een snel avontuurtje. Zolang er een ´go´ was van de andere kant, zou ik doorgaan tot de bel zou klinken, want ik doe niets zonder dat de andere kant het er helemaal mee eens is...

Ik zou dan wel 10 speeddates op die avond er door kunnen draaien...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn god wat ben ik blij dat ik een leuke vent heb gevonden en niet meer met types als XiniX van doen hoef te hebben.. (niks op tegen, jouw aanpak hoor, maar niet mijn stijl)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
krullenkoppie, niet verder vertellen hoor, maar ik heb alles gejokt, ik doe niet en nooit niet mee aan speeddates, ik haat dat en ik heb één lieve partner, die ik voor geen goud bedrieg... sssttt niet verder vertellen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
oooh...Shantishantishanti
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Farstar... mijn avatar, ze vechten om een speeddate met mij...
Heb je in een gesticht gezeten?
Waarom vindt niemand je leuk?
Heb je een Soa?
Hoe vaak ben je al met de politie in aanraking gekomen?
Ben je een serie moordenaar?
Slik je medicijnen?
Gebruik je drugs?
Hoeveel drink je per week?
Zit je in de schuld sanering?
Heb je een baan?
Hoeveel kinderen heb je met hoeveel partners?
Doe je de boodschappen?
Doe je de afwas?
Doe je de was?
Draag je ook kratjes?

Toegevoegd op 06-05-2009 18:45:07
Neuken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat vind je het allerbelangrijkste in het leven?
waar loop je warm voor?
waar heb je een vreselijke hekel aan?
als je nog maar 1 dag te leven hebt, wat zou je dan doen?
met wie heb je nog iets goed te maken?
en wat vond je de leukste eigenschap van je vorige vriend(in)?
en wat het vervelendste?