Er is, voor zover mij bekend, geen leeftijdsnorm voor buren. Mijn buurvrouw is ook jonger dan ik...maar zij woont ook heel gelukkig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee hoor, andersom wel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zolang het je buurvrouw is niet :P
Een relatie ... ach je bent zo oud als je je voelt en als je van elkaar houd, dan zou ik zeggen doe je best
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja, jullie zitten wel in een totaal verschillende levensfase, en sowieso is de vraag of de buurvrouw het wil.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik zou der doen