Wat vind je het leukste aan je partner?

En wat het vervelendste? waarom/waardoor
Hoe zou je dat anders kunnen zien ?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wat heeft jou op het idee gebracht dat ik een partner heb?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je oog !
Wat vond je het leukste aan je partner?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
totaal niets..ik ben dan ook blij dat het verleden tijd is...

Het beste antwoord

Hij kan vaak heel grappig zijn. We lachen veel met elkaar. Hij heeft van die prachtige blauwe ogen en mooi dik donker haar.
Vervelend is dat hij meestal gelijk wil hebben en denkt te hebben. En dat anders bekijken kan ik (nog) niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Zie bron, zou eerder daar deze vraag stellen (of een vergelijkbaar forum).

Geen vraag voor hier, maar dat is mijn mening.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat ze van me houdt... Ik doe er niets voor en het gebeurt elke keer weer, elke dag weer...

en dat is wederzijds hoor...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Fijn he! houden zo!!
Ik vind het heerlijk dat hij van me houdt en er voor me is...Ik ben dankbaar dat ik mijn leven met hem mag delen...
's avonds slaap ik in in zijn armen en als ik 's morgens wakker word is hij er nog steeds...
Dankbaar en bewust dat dit niet vanzelfsprekend is...daarom is elke dag samen een wonder...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De seks. Het vervelendste is dat ze geen kratjes wil sjouwen.