Niet met de term "babe magnets" komen is een goeie start...gewoon jezelf zijn en vol zelfvertrouwen met vrouwen omgaan, zonder ze het idee te geven dat je direct uit bent naar iets. Is het je weleens opgevallen hoeveel vrouwen je ineens opzoeken als je een vriendin hebt? In een relatie ben je rustiger, minder opdringerig en luister je meer naar de vrouw in kwestie. Dat moet je zien te ontwikkelen buiten een relatie....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Je hebt je eigen antwoord gegeven. Een hondje doet het altijd goed haha.

uiteraard wel op je eigen voorkomen blijven letten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik zou zeggen... doe hieronder de test.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de beste babemagnet is een goed voorkomen.
goede kleding, schoenen en verzorgt uiterlijk.
D'r zit gewoon een hele studie omheen maar vrouwen willen een (financiele) zekerheid en zoeken dus iemand die sterk in de schoenen staat. Kleding helpt daarbij als voorkomen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Onze Sint Bernard was geboren als pup (welke hond niet). Met 8 weken was het een pup van 10 kg. Grote lompe niet controleerbare poten, grote oren en een echte Sint Bernad blik...

Op zaterdag een rondje door de stad, en de rattenvanger van hamelen kon jaloers zijn op mijn resultaat. maar dan babes in plaats van ratten... als zijn er vast wel overeenkomsten :-)

Trouwens... in een rolstoel zitten en een dochtertje van 3 (heel erg mooi, want ze lijkt op haar vader) doet het ook erg goed. De manier hoe goed zo'n kleintje voor je kan zorgen doet veel harten van voorbijgangers smelten... ieder nadeel heb z'n voordeel (geciteerd naar die ene voetballer)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een baby. En als je er zelf geen hebt gewoon vrolijk aanbieden dat je wel wil oppassen bij mensen die er wel een hebben en dan snel de hort op...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een vrouw kijkt of je een dure auto hebt. (Serieus.) Een man daarentegen kijkt vnl. naar 't uiterlijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Top Gear heeft dit ooit uitgeprobeerd met een nieuwe Aston Martin en een puppy. Vrouwen vielen als een blok voor de pup :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verzorgd uiterlijk, lieve uitstraling maar toch ook wel weer stoer. En alleen aandacht voor haar hebben, terwijl er genoeg vrouwen/meisjes zijn die wel aandacht voor hem (willen) hebben.