Waarom zappen er meer mannen dan vrouwen?

Het valt mij in de omgeving op dat de tv echt een mannending is. Maar waarom?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Televisie is een slaapmiddel dat je inneemt met je ogen.
Door zoveel mogelijk te zappen, houd je jezelf wakker.
Daarom doen mannen dat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Omdat de mannen zichzelf meestal zien als de eigenaar van de afstandsbediening, een onmisbaar ding bij het zappen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat sommige vrouwen meerdere dingen te doen hebben in huis of buitenshuis .Sommige mannen zien de bank als hun terretorium daar hoort de afstandsbediening ook bij hihihii
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zij zijn (nieuws)gieriger..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen zijn minder gegrond door de bank dan vrouwen... En controleren meer hun omgeving en zijn minder geneigd dieper te kijken, dus ze fietsen eerder over de zenderschaal op jacht naar wel wat moois...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij ons is het juist andersom. Ik ben de zapper en als mijn vriend de AB in handen heeft erger ik me echt kapot. Steeds als ie iets voorbij ziet komen wil hij heel snel terug maar drukt dan steeds 1 teveel in waardoor we dan weer 2 terug gaan. Of als de volume omhoog moet drukt hij op de channels dus dan zijn we ineens 5 channels verder...
Asjeblieft ik wil die AB bedienen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat afstandbieding een mannen speelgoed is..!