Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom zappen er meer mannen dan vrouwen?

Het valt mij in de omgeving op dat de tv echt een mannending is. Maar waarom?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
933

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Televisie is een slaapmiddel dat je inneemt met je ogen.
Door zoveel mogelijk te zappen, houd je jezelf wakker.
Daarom doen mannen dat...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Omdat de mannen zichzelf meestal zien als de eigenaar van de afstandsbediening, een onmisbaar ding bij het zappen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat sommige vrouwen meerdere dingen te doen hebben in huis of buitenshuis .Sommige mannen zien de bank als hun terretorium daar hoort de afstandsbediening ook bij hihihii
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zij zijn (nieuws)gieriger..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen zijn minder gegrond door de bank dan vrouwen... En controleren meer hun omgeving en zijn minder geneigd dieper te kijken, dus ze fietsen eerder over de zenderschaal op jacht naar wel wat moois...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij ons is het juist andersom. Ik ben de zapper en als mijn vriend de AB in handen heeft erger ik me echt kapot. Steeds als ie iets voorbij ziet komen wil hij heel snel terug maar drukt dan steeds 1 teveel in waardoor we dan weer 2 terug gaan. Of als de volume omhoog moet drukt hij op de channels dus dan zijn we ineens 5 channels verder...
Asjeblieft ik wil die AB bedienen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat afstandbieding een mannen speelgoed is..!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding