Zijn hier mannen die meerdere relaties hebben gehad, en ELKE keer door de vrouw zijn gedumpt?

Altijd hetzelfde...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Ik had dat ook, volwassen worden was de oplossing... Toen gebeurde dat niet meer... Een vrouw gaat meestal als eerste het volwassenwordingsproces in en als de man niet meegaat met de vrouw, heeft de vrouw een extra kind om voor te zorgen, dus dumpt ze hem als hij pertinent blijft weigeren... Doet de man mee, dan is het weer gelijkwaardig en heeft de relatie eeuwigheidswaarde...

Als een relatie goed is gaat de vrouw niet weg of experimenteren, als een relatie goed is gaat de man toch soms even weg of experimenteren... Het is gewoon zo, uitzonderingen daargelaten...

Nu is het zo als mijn vrouw niet meedoet dump ik haar... (en Deva knikt)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 en als ik kon ook voor Deva. Jullie hebben volgens mij een prachtrelatie!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heb je goed gezien Dounja... (Ik zou haar nooit kunnen dumpen, maar dat zeg ik haar lekker toch niet)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pas op, ze leest mee... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik voldoe aan beide criteria niet hoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien Johan ligt aan deze reactie wel de grondslag van je problemen met gedumpt worden....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Congoleo: Mooi omschreven! Goed gezien (volgens mij).

Andere antwoorden (2)

Vast wel. Vrouwen willen in een relatie nu eenmaal graag een vorm van gelijkwaardigheid en aandacht, delen en communiceren met een man die er voor ze is en aandacht voor ze heeft, zijn leven serieus neemt en - heel ouderwets, ik geef het toe - een goede family-man is; een man die potentieel voor een gezin zou kunnen zorgen.

Een man die elke avond na zijn werk en paar uur gaat sporten, minstens drie avonden de kroeg in duikt en zijn vrije tijd liefst doorbrengt door op de bank met de koptelefoon op stripboekjes te lezen, zal van verrekte goede huize moeten komen om een beetje leuke vrouw aan zich te kunnen binden.

En helaas pindakaas, er zijn nu eenmaal mannen die denken dat wanneer de buit binnen is (meestal na een geslaagde 'jachtpartij' in de kroeg) het werk er op zit en ze voor de rest van hun leven onder de pannen zijn. En rond hun veertigste nog steeds niet snappen waarom ze geen vrouw kunnen krijgen die bij ze blijft ,en vrouwen maar onbegrijpelijke wispelturige wezens vinden.

Waarom vond je mijn man zijn leven nou ook alweer zo triest ? -)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn hier vast en zeker mannen die steeds door vrouwen zijn gedumpt, net zo goed als hier vast wel vrouwen zijn die steeds door mannen zijn gedumpt.

Het is absoluut niet zo dat mannen 'slecht' zouden zijn in relaties, in elk geval niet minder dan vrouwen dat dan zouden zijn.

Mensen die steeds gedumpt worden zouden bij zichzelf moeten afvragen waar dit aan ligt. Ofwel, diegene valt op 'foute' personen, ofwel het ligt aan diegene zelf.
Diegene zou toch een zekere structuur moeten kunnen vinden; wellicht noemen die ex-partners veel van dezelfde redenen waarom zij er een einde aan gebreid hebben, en dan zou diegene er toch eens aan gaan kunnen werken.

Voor mannen geldt vaak, zoals Marleen al aangaf, dat zij toch teveel met andere dingen bezig zijn en minder rekening houden met de gevoelens van de vrouw.
Dit geld uiteraard niet voor alle mannen, maar zal zeker een veel voorkomende reden zijn.