Mijn man wordt 50 in december wie heeft er een ludiek idee om hem te verrassen.

Hij is niet het type die een Abraham in de tuin wil .En hij wil het ook weer niet in stilte voorbij laten gaan.Ik vind het een lastige ,vandaar dat ik jullie hulp vraag.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
57.8K

Het beste antwoord

Toen mijn zwager 50 werd hebben we met de hele familie van beide kanten een tijdschrift gemaakt.Iedereen heeft iets bijgedragen,een column,beautytips voor 50plussers,sexualiteit,alles wat je in een tijdschrift tegenkomt maar dan met verwijzingen naar zijn leven of het 50 jaar zijn.Iedereen heeft dat per mail naar een contactpersoon gestuurd en die heeft er een tijdschrift van gemaakt.Het is wel veel werk maar het was echt iets om voor altijd te bewaren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel leuk idee hier ga ik voor,dankje wel.

Andere antwoorden (8)

Geen abraham is wel jammer... maar wat dacht je van een advertentie in de (lokale) krant?
Abraham-ontbijt laten bezorgen?
50+ weekeindje met de kinderen organiseren?
Een Abraham bij de bakker laten bakken( en daar kun je prachtige creaties krijgen)..
Hem opnieuw ten huwelijk vragen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neem even kijkje,
Misschien zit er ook iets voor jou tussen.
Vast gefeliciteerd
http://verjaardag.101tips.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sla de Abraham dan over en geef gewoon een leuk feest. Huur een zaaltje af incl catering, vergelijk even goed de prijzen, het hoeft niet duur te zijn. Nodig familie en vrienden uit en schrijf op de uitnodiging of zij een mooi verhaal over je man op A4 papier willen zetten met een foto van hun erbij. Koop een mooie map en geef die (lege) map cadeau aan je man. Aan het einde van de avond vul je de map en geef je de volle map weer cadeau :-)

Als je man van lekker eten en koken houdt kun je ook vragen of de gasten allemaal een lekker recept en foto van hen met het recept kunnen sturen. Dan kun je een kookmap geven.

Je man zal het meest blij zijn met het feest. Alle vrienden en familie bij elkaar is een prachtcadeau.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Huur een lieftallige striptease danseres en dan zorg je ook nog dat je de hele dag weg bent... Ergens winkelen of zo, maar dat hij zeker weet dat er niemand thuis komt die dag...

Ik denk dat hij zich heel jong zal voelen na zijn 50ste verjaardag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken dat. Mijn schoonvader werd laatst 50 en wilde ook al die onzin van abraham niet. Wij hebben een surprise-party gegeven, was erg geslaagd. Ik denk dat het voor iedereen wel leuk is als diegene onverwachts al zijn vrienden, familie en dierbaren ziet staan. We hebben tijdens het feestje leuke foto's gemaakt en hier een leuk fotoboek van gemaakt die we later nog hebben gegeven als herinnering, altijd leuk!!! Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk idee +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja loes dat vind ik ook!
Neem de wijs van een simpel (kinder)liedje, en vraag alle verjaardagsgasten hier een coupletje op te maken met een leuke herinnering aan de jarige job erin verweven.
Dan op de verjaardag dit lied met zijn allen achter elkaar zingen.
Succes gegarandeerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
huur een zaaltje,een zanger huren , nodig wat vrienden van hem en jou uit,
misschien weet je een oude klas genoot van vroeger waar hij bij in de klas heeft gezeten en goed mee om ging probeer contact te zoeken en verras hem..

zo hebben ik en me broer mijn vader verrast toen hij 50 werdt en hij vond het echt heel leuk en lief...

ik hoop dat je er iets mee kunt

Greetz...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
verzamel 50 mensen, en ga met z'n allen voor het huis lang zal hij leven zingen.