Voor het eerst na je schoonmoeder wat neem je voor haar mee of voor je schoonvader ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
19.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uh pinkel, als je voor het eerst gaat een pinkeltjesboek. Leuke vraag +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
anti rimpel creme ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha Naatje,dan weet je zeker dat ze je nooit meer vergeet.

Antwoorden (15)

Ik nam 4 weken terug niks mee, goeie hand geven, in de ogen aankijken, en op ze af stappen dat je je voor wil stellen. Ook met rechte rug en zorg dat je er fatsoenlijk uit ziet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal niks, behalve een goed humeur en gewassen kop. Is het niet een beetje uit de tijd om bij de eerste ontmoeting een kadootje mee te nemen?
14 jaar geleden
Je onbevangenheid,charme en een ferme handdruk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Helemaal niets, ze moeten me niet leuk vinden omdat ik attent was om iets mee te nemen. De kadootjes komen later wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je je verplicht voelt om iets mee te nemen is een bloemetje al genoeg. Die is voor je schoonouders gezamelijk. De man geeft toch niet veel om cadeautjes bij een kennismaking.. de schoonmoeder vind het meestal wel erg leuk.

Maar het is natuurlijk niet verplicht. Als je je gewoon netjes voorstelt en een gezellige babbel begint is dat ook prima.

Wel spannend hoor, eerste kennismaking. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neem je goede humeur mee en de intentie om bij je schoonouders sympathiek over te komen.
Met cadeautjes wek je eerder argwaan dan een goed gevoel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bloemen , bloemen en bloemen.
Altijd een schot in de roos.
Schoonvader moet je niet aan beginnen, wat moet je die nu geven je kent hem nog niet eens.
Schoonmoeders zijn veel belangrijker.
Direct en indirect!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heerlijk!+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-)
Ik zou het ervan af laten hangen of mijn partner gewend is iets mee te nemen, als hij naar zijn ouders gaat.
Ik neem bijv. elke week een bos rozen mee van de rozenkweker hier op het dorp - de kromgegroeide, 2e keusjes gaan per 20 voor 3 euro weg, en ik wil gewoon, dat mijn vader bloemen heeft staan, net zoals er altijd bloemen waren toen mijn moeder nog leefde....
Als hij normaal niets meeneemt, zou ik het geloof ik ook niet doen - hoewel - bosje rozen, misschien???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou je een cadeautje mee willen nemen? Ik zou dit zien als je willen inlikken om maar vooral in de smaak te vallen.

Nee het beste dat je mee kunt nemen zijn je goede manieren. Netjes een stevige hand geven (van te voren toch even dat "angst"zweet afvegen), ze recht in de ogen kijken, beleefd antwoorden op hun vragen, maar wel je eigen antwoorden geven: Vooral je zelf blijven dus!
Succes trouwens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem alleen mezelf mee... En die moet zichzelf maar laten zien zoals die is... En zeker geen andere dingen... Mooi niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een klein doosje Bonbons! Je moet toch zorgen dat je ze zoet houdt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een spiegel, kan ze zelf zien hoe erg ze d'ruit ziet.
ipv dat ze jou vertelt wat jij tekort komt;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt eraan of je blijft eten of niet. Als je blijft eten (in Limburg doen we dat vrijwel altijd) dan neem je uit fatsoen een bosje bloemen mee.
Blijf je niet eten en kom je alleen op de koffie zorg dan dat je er netjes uit ziet, dat getuigt van respect voor de mogelijk toekomstige schoonouders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een eerbied genoeg. En een vrolijk face.