Een vriendin van mijn ex wil langskomen bij me om wijn te drinken en kletsen. Wat zou ze van me willen?

Ik ken haar eigenlijk niet heel erg goed, hebben nog nooit samen een lang gesprek gehad. Nu mailt ze me of ze eens langs kan komen om bij te kletsen en een wijntje te doen.
Wat zou dit kunnen betekenen? Vind haar erg leuk.

Toegevoegd na 2 uur:
Mijn ex-vriendin is overigens onlangs onverwacht overleden. Onze relatie was al enige jaren voorbij.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

dat klinkt heel goed joh!en ook is het alleen om even bij te kletsen,ze zoekt toch toenadering en dat is al iets positiefs,dat doet ze niet zomaar......toi toi toi
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Ik denk dat ze na de wijn je lichaam wil!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon afwachten. Als 't klikt, merk je 't vanzelf wel! Ga niet direct van iets uit - dan wordt je misschien doodgemaakt met een blije muis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blije muis?;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blije MUTS!
ze zoekt niet voor niets contact met je.
ik zou maar snel terugmailen en een afspraak maken.
goede kans dat zij jou ook leuk vindt!
succes :)
14 jaar geleden
Als je voorheen geen uitgebreid kontakt had is dit op zijn minst iets om over na te denken.
Misschien wil ze iets vragen over de ex, wees dan voorzichtig met wat je zegt en blijf discreet.
Haar ex is tenslotte ook jouw ex. Misschien zoekt ze steun omdat jullie beiden dezelfde partner hadden en wil ze daarover iets vragen.
ik zou in eerste instantie terughouden optreden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof dat je de enige bent die de vraag goed leest!
Rieneke1
14 jaar geleden
haar ex is jouw ex...dat klopt niet.
het is een vriendin van zijn ex.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, dat is wat anders dan de ex-vriendin van je ex.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"haar ex is jouw ex"? Waar staat dit dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar staat dat willemwillemsen man of vrouw is?
Rieneke1
14 jaar geleden
wimmie, dat staat in het antwoord van pieker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@rieneke: ik denk dat wimmie zijn vraag wilde richten aan pieker, niet aan jou. Vroeg er laatst niet iemand wat de functie was van het gebruikt van '@' gevolgd door een naam in een reactie? Dit lijkt me een mooi voorbeeld ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vond de vraag voor diverse uitleg vatbaar en heb hem op deze manier geïnterpreteerd.
Wellicht zit ik er helemaal naast.
Het meest plausibele is dat ze jou ook leuk vindt en
nu haar kans waarneemt, omdat je weer vrij bent.
Zeker daarvan kun je echter niet zijn, maar dat heb je
volgens mij in de eerste 5 minuten al door.
Als je het met haar wel ziet zitten, zorg dan voor wat sfeer om in haar good books te komen ;-).

Toegevoegd na 32 minuten:
Als je echter liever niet meer met je ex geconfronteerd
wilt worden, kun je dit contact echter beter mijden,
want je ex blijft (neem ik aan) wel de vriendin van je ex-vriendin.

Toegevoegd na 38 minuten:
Nog even erover nadenkend kan het ook een truc zijn natuurlijk. Dat je ex weet dat je haar vriendin leuk vindt
en dat ze haar op jou afstuurt om te kijken hoe snel je over stag gaat, of om te weten te komen of je al over haar heen bent. Het kan raar gaan in de liefde....
Mensen kunnen gemeen zijn hoor, maar ik weet niet
hoe en waarom het bij jullie uitgegaan is en of er sprake is van ''broken hearts''.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou niet de eerste keer zijn dat een vriend(in) van één van twee exen een tijdje wacht na een "break up" om dan een "move" te maken. Ik zeg niet dat het zo is, maar de uitnodiging klinkt er wel naar.

Een wijntje drinken klinkt gezellig en als je haar leuk vindt, zou ik het vooral doen. Als je toe bent aan een leuke nieuwe romance kun je het op je af laten komen en kijken wat ze wil. Als je daar nog niet aan toe bent, maar het wel leuk vindt om haar beter te leren kennen, dan zou ik dat vooraf laten weten. Dan kan zij ook kiezen wat ze wil en wordt het niet ongemakkelijk.

Mocht je inderdaad gaan afspreken, dan wens ik je veel plezier!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar één manier om erachter te komen: spreek met haar af om wijn te drinken en te kletsen.

Het zou kunnen (naast allerlei andere mogelijkheden) dat zij jou ook leuk vindt, maar ga daar alsjeblieft niet direct van uit. Het is een enorme afknapper om bij iemand binnen te komen met het idee dat je diegene wel beter zou willen leren kennen (wat kan leiden tot meer) om dan te merken dat de ander ervan uitgaat dat je vanzelfsprekend voor hem valt en langskomt voor een bootie call.

Leg het er dus niet al te dik bovenop met het hele arsenaal aan kaarsen, zwoele muziek, champagne, opendoen in zijden kamerjas en een spoor van rozenblaadjes naar je bed, dan draait ze zich waarschijnlijk in de deuropening al om om hard weg te rennen.

Beter is het om het gewoon gezellig te maken zoals je zou doen wanneer een vriend op bezoek komt, met de woonkamer een beetje aan kant, een smakelijke wijn en wat te snacken. En omdat je maar nooit kan weten: natuurlijk ruim je de slaapkamer ook op en zorg je ervoor dat de badkamer schoon is. ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geweldige beschrijving van het hele arsenaal - ik zíé het voor me, en de beteutering als ze dan hard wegholt - Peter van Straten zou hier iets héél fijns van kunnen maken!!! +1
Ze komt je vertellen wat voor verdriet je haar vriendin hebt aangedaan, ze heeft van haar begrepen dat jij helemaal niet tegen wijn kan en wil je op deze manier in de val lokken. Nadat het eerste glas op is, komen de handboeien en het zweepje te voorschijn. Niet veel later gaat de bel en staat je ex voor de deur en gaan ze je lekker samen lopen afranselen.

Of... tja, misschien heeft je ex wel zo over je opgeschept dat ze dat met eigen ogen wil zien en met eigen andere onderdelen wil voelen.

We horen uiteraard graag welke van de twee het geworden is :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kort en krachtig:Koppelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk heeft ze haar kans afgewacht en wil ze je nu "versieren". Dus het hangt ervan af wat jij van haar vindt wat je ermee doet.
Overigens kan dit tussen vriendinnen onderling wel erg gevoelig liggen. Ook al is een relatie verbroken waarderen vriendinnen het meestal niet van elkaar als de ander er dan met de ex van de ene vandoor gaat.
Dat zou ik wel een puntje van aandacht vinden. Want stel dat het iets wordt tussen jou en haar: gaat jouw ex daar niet moeilijk over doen en eventueel stoken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volg je gevoel !
gebruik je spontaniteit !!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heeft ze gehoord dat je wat gewonnen hebt,in de staatsloterij afgelopen week.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het enige antwoord wat mij te binnen schiet is "Hoe moeten wij, in godsnaam nou weten wat zij van je zou willen, we kennen je niet eens"
Iedereen kan alleen maar gissen, dan weet je nog niks :(