Waarom is het bezit van de zaak het einde van het vermaak?

Ze verzetten bergen om je te krijgen en als ze je dan uiteindelijk hebben is het niet interessant meer.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Het schijnt dat vooral mannen daar een handje van hebben (ervan uitgaande dat je het over relaties hebt in je vraag) Mannen zijn van oudsher jagers. Zodra de 'prooi' binnen is, komt opnieuw de drang opzetten om iets niets te veroveren c.q. overwinnen. Het moet dus spannend blijven en men moet zich uitgedaagd voelen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bedoel je het materialistisch of bij relaties?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat de mens van nature bezig is met het verkrijgen van zaken die ze niet in hun bezit hebben. Als ze het wel hebben, wordt het gewoon en gaan ze zich focussen op nieuwe zaken die ze niet hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je ergens op verheugen is leuk, maar als je het eenmaal hebt, moet je er voor gaan zorgen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het schijnt dat vooral mannen daar een handje van hebben (ervan uitgaande dat je het over relaties hebt in je vraag) Mannen zijn van oudsher jagers. Zodra de 'prooi' binnen is, komt opnieuw de drang opzetten om iets nieuws te veroveren c.q. overwinnen. Het moet dus spannend blijven en men moet zich uitgedaagd voelen.